EGYFRIENDS

...::::::.... البيـــــــــت بيتــــــــــــك ...::::::....

صفحة 25 من اصل 26 الصفحة السابقة  1 ... 14 ... 24, 25, 26  الصفحة التالية

اذهب الى الأسفل

رد: ...::::::.... البيـــــــــت بيتــــــــــــك ...::::::....

مُساهمة من طرف mero في الخميس فبراير 05, 2009 2:29 pm

صباح الخير يا ولاد
ايه الي بتعملوه ده
اصحوووووووووا
ماما جت
Cool Cool
avatar
mero
اميره المنتدى
اميره المنتدى

عدد الرسائل : 2139
العمر : 31




تاريخ التسجيل : 04/12/2008

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: ...::::::.... البيـــــــــت بيتــــــــــــك ...::::::....

مُساهمة من طرف JOMANA في الخميس فبراير 05, 2009 2:34 pm

ازيييييييييييييييييييك يا مامى
كنا فاكرينك انتى وبابى بكل خييييير
بابى بس كنا بنعمل له مسااااااااااااااااااااج


_________________


اذا اردت شيئا بشده...فاطلق سراحه
فان عاد اليك....فهو ملك لك الى الابد
وان لم يعد...فهو لم يكن لك من البدايه
avatar
JOMANA
مشاكسه المنتدى
مشاكسه المنتدى

عدد الرسائل : 2007
العمر : 26




تاريخ التسجيل : 07/12/2008

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: ...::::::.... البيـــــــــت بيتــــــــــــك ...::::::....

مُساهمة من طرف mero في الخميس فبراير 05, 2009 3:04 pm

واااااااااااااااضح
اوي
علي راي المثل
ان غاب القط العب يا فار
ماااااااااااااااشي
avatar
mero
اميره المنتدى
اميره المنتدى

عدد الرسائل : 2139
العمر : 31




تاريخ التسجيل : 04/12/2008

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: ...::::::.... البيـــــــــت بيتــــــــــــك ...::::::....

مُساهمة من طرف JOMANA في الخميس فبراير 05, 2009 4:18 pm

قط ايه وفار ايه؟؟
انا مش بحب الحيوانات
انتوا ناويين تربوا هنا قطط؟؟
لالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالا
مش قاعده لكم فيها!!!!!!!!!!!!

_________________


اذا اردت شيئا بشده...فاطلق سراحه
فان عاد اليك....فهو ملك لك الى الابد
وان لم يعد...فهو لم يكن لك من البدايه
avatar
JOMANA
مشاكسه المنتدى
مشاكسه المنتدى

عدد الرسائل : 2007
العمر : 26




تاريخ التسجيل : 07/12/2008

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: ...::::::.... البيـــــــــت بيتــــــــــــك ...::::::....

مُساهمة من طرف mero في الخميس فبراير 05, 2009 6:10 pm

bomb لا ياموره انتي فطنا بقه
بس بقلك ايييييييييه شكلي هجبيلك قطه عشان تربيكي
هاهاهاها
وبعدين ده انا هولع فيكي انتي وشاين بقه
ام تحرق ا ولادها
خبر الموسم
هههههههههههههههههههههههه
avatar
mero
اميره المنتدى
اميره المنتدى

عدد الرسائل : 2139
العمر : 31




تاريخ التسجيل : 04/12/2008

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: ...::::::.... البيـــــــــت بيتــــــــــــك ...::::::....

مُساهمة من طرف ♥SHaYNe♥ في الجمعة فبراير 06, 2009 2:51 am

ابن يقتل امه بخنجر مسموم
خبر السنه كلها
avatar
♥SHaYNe♥
عضو ميت فل واربعتاشر
عضو ميت فل واربعتاشر

عدد الرسائل : 1803
العمر : 27
الموقع : في دارنا قدام جارنا
العمل/الترفيه : بهرب مصاصه
تاريخ التسجيل : 07/12/2008

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://WwW.EgYfRiEnDs.CoM

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: ...::::::.... البيـــــــــت بيتــــــــــــك ...::::::....

مُساهمة من طرف mero في الجمعة فبراير 06, 2009 12:16 pm

غلط طبعااااااااااااااااا
لان الام موتت ابنها واتعملت الجنازه
عشان ابن وحش وحش
وبكده ااقدر اخلص عليكوا واحد واحد
Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad
avatar
mero
اميره المنتدى
اميره المنتدى

عدد الرسائل : 2139
العمر : 31




تاريخ التسجيل : 04/12/2008

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: ...::::::.... البيـــــــــت بيتــــــــــــك ...::::::....

مُساهمة من طرف ♥SHaYNe♥ في السبت فبراير 07, 2009 2:01 am

ههههههههههههههههههههههههه
ماهي اختى جومانه ودتني المستشفى وبقيت كويس وغزيتك بالخنجر
ساقتلك ايتها الميرو
هااااااااااااااااااااااع
avatar
♥SHaYNe♥
عضو ميت فل واربعتاشر
عضو ميت فل واربعتاشر

عدد الرسائل : 1803
العمر : 27
الموقع : في دارنا قدام جارنا
العمل/الترفيه : بهرب مصاصه
تاريخ التسجيل : 07/12/2008

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://WwW.EgYfRiEnDs.CoM

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: ...::::::.... البيـــــــــت بيتــــــــــــك ...::::::....

مُساهمة من طرف mero في السبت فبراير 07, 2009 10:01 am

Evil or Very Mad لا تستطيع ايها الولد مين ده
ده انا الي هقتلك تاني عيب يا بابا
معايا اسحله كتيره
مع توصيه من بلاك
avatar
mero
اميره المنتدى
اميره المنتدى

عدد الرسائل : 2139
العمر : 31




تاريخ التسجيل : 04/12/2008

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: ...::::::.... البيـــــــــت بيتــــــــــــك ...::::::....

مُساهمة من طرف JOMANA في السبت فبراير 07, 2009 10:11 am

Laughing Laughing Laughing
هى متعرفش مكانه الحقيقى ولا بقى عامل ازاى دلوقتى
ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
فعلا اللى ميعرفش حاجه اهو بيقول اى حاجه والسلااااااااااااااااام

_________________


اذا اردت شيئا بشده...فاطلق سراحه
فان عاد اليك....فهو ملك لك الى الابد
وان لم يعد...فهو لم يكن لك من البدايه
avatar
JOMANA
مشاكسه المنتدى
مشاكسه المنتدى

عدد الرسائل : 2007
العمر : 26




تاريخ التسجيل : 07/12/2008

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: ...::::::.... البيـــــــــت بيتــــــــــــك ...::::::....

مُساهمة من طرف ♥SHaYNe♥ في السبت فبراير 07, 2009 10:15 am

بلاك
ياعيني يابلاك
اجري اجري
دانا اللي هموتك انتى وبلاك بتاعك دا
avatar
♥SHaYNe♥
عضو ميت فل واربعتاشر
عضو ميت فل واربعتاشر

عدد الرسائل : 1803
العمر : 27
الموقع : في دارنا قدام جارنا
العمل/الترفيه : بهرب مصاصه
تاريخ التسجيل : 07/12/2008

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://WwW.EgYfRiEnDs.CoM

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: ...::::::.... البيـــــــــت بيتــــــــــــك ...::::::....

مُساهمة من طرف mero في السبت فبراير 07, 2009 4:12 pm

mummy امشي ياد انته
ايش حال ده انااكبر منك
avatar
mero
اميره المنتدى
اميره المنتدى

عدد الرسائل : 2139
العمر : 31




تاريخ التسجيل : 04/12/2008

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: ...::::::.... البيـــــــــت بيتــــــــــــك ...::::::....

مُساهمة من طرف ♥SHaYNe♥ في السبت فبراير 07, 2009 5:17 pm

اكبر مين
قال الله يعطيها الحافيه طول ما الدجاجه عايشه
هههههههههههههههههههه
avatar
♥SHaYNe♥
عضو ميت فل واربعتاشر
عضو ميت فل واربعتاشر

عدد الرسائل : 1803
العمر : 27
الموقع : في دارنا قدام جارنا
العمل/الترفيه : بهرب مصاصه
تاريخ التسجيل : 07/12/2008

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://WwW.EgYfRiEnDs.CoM

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: ...::::::.... البيـــــــــت بيتــــــــــــك ...::::::....

مُساهمة من طرف mero في السبت فبراير 07, 2009 5:24 pm

سليملي علي البتنجان يا شاين
انسييييييييييييييييييي
avatar
mero
اميره المنتدى
اميره المنتدى

عدد الرسائل : 2139
العمر : 31




تاريخ التسجيل : 04/12/2008

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: ...::::::.... البيـــــــــت بيتــــــــــــك ...::::::....

مُساهمة من طرف ♥SHaYNe♥ في الأحد فبراير 08, 2009 12:32 am

لا كل واحد يسلم بنفسه موش شغال عندكم
سلمي عليه بنفسك
avatar
♥SHaYNe♥
عضو ميت فل واربعتاشر
عضو ميت فل واربعتاشر

عدد الرسائل : 1803
العمر : 27
الموقع : في دارنا قدام جارنا
العمل/الترفيه : بهرب مصاصه
تاريخ التسجيل : 07/12/2008

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://WwW.EgYfRiEnDs.CoM

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: ...::::::.... البيـــــــــت بيتــــــــــــك ...::::::....

مُساهمة من طرف mero في الأحد فبراير 08, 2009 7:26 am

يارب يرجع بلاك بالسلامه وهيورك
يا شاين
avatar
mero
اميره المنتدى
اميره المنتدى

عدد الرسائل : 2139
العمر : 31




تاريخ التسجيل : 04/12/2008

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: ...::::::.... البيـــــــــت بيتــــــــــــك ...::::::....

مُساهمة من طرف ♥SHaYNe♥ في الأحد فبراير 08, 2009 7:52 am

دا مفهوش غير بؤ
كلام بس لكن فعل نو مفيش
ههههههههههههههههههه
avatar
♥SHaYNe♥
عضو ميت فل واربعتاشر
عضو ميت فل واربعتاشر

عدد الرسائل : 1803
العمر : 27
الموقع : في دارنا قدام جارنا
العمل/الترفيه : بهرب مصاصه
تاريخ التسجيل : 07/12/2008

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://WwW.EgYfRiEnDs.CoM

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: ...::::::.... البيـــــــــت بيتــــــــــــك ...::::::....

مُساهمة من طرف blacktiger في الأحد فبراير 08, 2009 10:20 am

انا مفيش غير بق ياابو نص لسان

طب شوف شكلك اول ما جيت اكلمك
Sad
وشكل ام نص لسان هى كمان حصلها ايه

Wink

ودا اخركوا ما هو انتوا بق وخلاص

لكن كل اللى حصل ده مكنش فيا دا كان فى واحد يشبهنى

لكن انا دلوقتى زى الفل

Cool



_________________
avatar
blacktiger
admin
admin

عدد الرسائل : 987
العمر : 31




تاريخ التسجيل : 04/12/2008

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://egyfriends.yoo7.com

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: ...::::::.... البيـــــــــت بيتــــــــــــك ...::::::....

مُساهمة من طرف mero في الأحد فبراير 08, 2009 10:26 am

قشطه عليك يا بلاك باشا
avatar
mero
اميره المنتدى
اميره المنتدى

عدد الرسائل : 2139
العمر : 31




تاريخ التسجيل : 04/12/2008

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: ...::::::.... البيـــــــــت بيتــــــــــــك ...::::::....

مُساهمة من طرف ♥SHaYNe♥ في الإثنين فبراير 09, 2009 8:30 am

ياعم روح شوف نفسك مازلت بؤ فقط
avatar
♥SHaYNe♥
عضو ميت فل واربعتاشر
عضو ميت فل واربعتاشر

عدد الرسائل : 1803
العمر : 27
الموقع : في دارنا قدام جارنا
العمل/الترفيه : بهرب مصاصه
تاريخ التسجيل : 07/12/2008

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://WwW.EgYfRiEnDs.CoM

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: ...::::::.... البيـــــــــت بيتــــــــــــك ...::::::....

مُساهمة من طرف blacktiger في الإثنين فبراير 09, 2009 3:29 pm

لما اشوفك بس دا انا هعلقك من ودنك

_________________
avatar
blacktiger
admin
admin

عدد الرسائل : 987
العمر : 31




تاريخ التسجيل : 04/12/2008

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://egyfriends.yoo7.com

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: ...::::::.... البيـــــــــت بيتــــــــــــك ...::::::....

مُساهمة من طرف mero في الإثنين فبراير 09, 2009 4:01 pm

ياريت يا بلاك
احسسسسسسسسسسسسسسن
ربيه
هههههههههههههههههههههه
مع تحيات الام الحنون
avatar
mero
اميره المنتدى
اميره المنتدى

عدد الرسائل : 2139
العمر : 31




تاريخ التسجيل : 04/12/2008

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: ...::::::.... البيـــــــــت بيتــــــــــــك ...::::::....

مُساهمة من طرف JOMANA في الإثنين فبراير 09, 2009 4:21 pm

ده البيت كله بيخبط فى بعضه
خلاص بقى
سيبكم منه
هو مش هيعمل كده تانى
lovely lovely

_________________


اذا اردت شيئا بشده...فاطلق سراحه
فان عاد اليك....فهو ملك لك الى الابد
وان لم يعد...فهو لم يكن لك من البدايه
avatar
JOMANA
مشاكسه المنتدى
مشاكسه المنتدى

عدد الرسائل : 2007
العمر : 26




تاريخ التسجيل : 07/12/2008

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: ...::::::.... البيـــــــــت بيتــــــــــــك ...::::::....

مُساهمة من طرف blacktiger في الإثنين فبراير 09, 2009 5:31 pm

ماشى ياجومانا كلامك

على فكره انا رديت على كرسى الاعتراف

مش بتهرب والله بس انا مهنج شويتين تلاته اربعه وكنت ناسى

_________________
avatar
blacktiger
admin
admin

عدد الرسائل : 987
العمر : 31




تاريخ التسجيل : 04/12/2008

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://egyfriends.yoo7.com

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: ...::::::.... البيـــــــــت بيتــــــــــــك ...::::::....

مُساهمة من طرف JOMANA في الإثنين فبراير 09, 2009 5:35 pm

هههههههههههههههههههههههههههههههههه
مانا حطيت لك كمااااااااااااااااااااان
tongue 2 tongue 2 tongue 2
انا رخمه صح؟؟؟

_________________


اذا اردت شيئا بشده...فاطلق سراحه
فان عاد اليك....فهو ملك لك الى الابد
وان لم يعد...فهو لم يكن لك من البدايه
avatar
JOMANA
مشاكسه المنتدى
مشاكسه المنتدى

عدد الرسائل : 2007
العمر : 26




تاريخ التسجيل : 07/12/2008

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

صفحة 25 من اصل 26 الصفحة السابقة  1 ... 14 ... 24, 25, 26  الصفحة التالية

الرجوع الى أعلى الصفحة


 
صلاحيات هذا المنتدى:
لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى