EGYFRIENDS

لو اتنين من المنتدى اتخانقوا هتقف مع مين !!!

صفحة 2 من اصل 3 الصفحة السابقة  1, 2, 3  الصفحة التالية

اذهب الى الأسفل

رد: لو اتنين من المنتدى اتخانقوا هتقف مع مين !!!

مُساهمة من طرف JOMANA في الأحد يناير 18, 2009 8:49 am

ههههههههههههههههههههههههههههههه
ايه الجمال ده؟؟
ادمن وميغو مره واحده؟؟؟؟؟؟؟؟
ههههههههههههههههههههههههه
طب انا المره دى مع ميغو حبيبتى
من باب المشاكسه فى ادمن بقى
ههههههههههههههههههههههههههههههههه
يالا يا ميغو ورييييييييييييه النجوم فى عز الظهر

_________________


اذا اردت شيئا بشده...فاطلق سراحه
فان عاد اليك....فهو ملك لك الى الابد
وان لم يعد...فهو لم يكن لك من البدايه
avatar
JOMANA
مشاكسه المنتدى
مشاكسه المنتدى

عدد الرسائل : 2007
العمر : 25




تاريخ التسجيل : 07/12/2008

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: لو اتنين من المنتدى اتخانقوا هتقف مع مين !!!

مُساهمة من طرف blacktiger في الأحد يناير 18, 2009 8:53 am

انت نصاب ياأتش

هى جومانه فازت على اساس ايه

وانت مش الحكم دا انت بتبيع سميط وجبنه فى الحلبه

يبقى ازاى تحكم

والخناقه دى مش تنفع

فاهمنى ياأتش

geek geek geek geek

_________________
avatar
blacktiger
admin
admin

عدد الرسائل : 987
العمر : 30




تاريخ التسجيل : 04/12/2008

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://egyfriends.yoo7.com

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: لو اتنين من المنتدى اتخانقوا هتقف مع مين !!!

مُساهمة من طرف JOMANA في الأحد يناير 18, 2009 8:55 am

لاااااااااااااااااااااا تنفع
وانا اللى فزت فى الخناقه اللى فاتت
مفيش حاجه اسمها خناقه بينك وبين حد ومتنفعش
لالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالا
انت هتنصب علينا ولا اييييييييه؟؟؟
robber robber robber robber robber robber robber

_________________


اذا اردت شيئا بشده...فاطلق سراحه
فان عاد اليك....فهو ملك لك الى الابد
وان لم يعد...فهو لم يكن لك من البدايه
avatar
JOMANA
مشاكسه المنتدى
مشاكسه المنتدى

عدد الرسائل : 2007
العمر : 25




تاريخ التسجيل : 07/12/2008

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: لو اتنين من المنتدى اتخانقوا هتقف مع مين !!!

مُساهمة من طرف blacktiger في الأحد يناير 18, 2009 8:58 am

انا هنصب زى ناس تانيه نصابه

عارفهم؟؟؟؟؟؟؟

geek geek geek geek

وانتى مفوزتيش دا انتى اتشحورتى ياعينى من اول قذيفه من ميرو

ياحراااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام

وميرو هى اللى فازت

_________________
avatar
blacktiger
admin
admin

عدد الرسائل : 987
العمر : 30




تاريخ التسجيل : 04/12/2008

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://egyfriends.yoo7.com

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: لو اتنين من المنتدى اتخانقوا هتقف مع مين !!!

مُساهمة من طرف JOMANA في الأحد يناير 18, 2009 9:03 am

ايه ده؟؟
ده هى اللى اتحدف عليها قنبله فوسفوريه من نوع فوسفوروسول المبيد البشرى
robber robber robber robber robber robber robber
وبعدين عيب عليك تقول على ناس معانا هنا فى المنتدى (ولا اعرفهم) انهم نصابين
دى مش اخلاق اولاد البلد
ومازالت اخناقه بين ادمن وميغو قائمه.....................

_________________


اذا اردت شيئا بشده...فاطلق سراحه
فان عاد اليك....فهو ملك لك الى الابد
وان لم يعد...فهو لم يكن لك من البدايه
avatar
JOMANA
مشاكسه المنتدى
مشاكسه المنتدى

عدد الرسائل : 2007
العمر : 25




تاريخ التسجيل : 07/12/2008

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: لو اتنين من المنتدى اتخانقوا هتقف مع مين !!!

مُساهمة من طرف blacktiger في الأحد يناير 18, 2009 9:07 am

لالالالالالالالالالالالالالالالالالالالا

دا انتى شكلك غايبه عن البلد بقالك فتره

دا اخلاق الولد اتغيرت من زمان خالص

وميرو هى برده اللى كسبت

_________________
avatar
blacktiger
admin
admin

عدد الرسائل : 987
العمر : 30




تاريخ التسجيل : 04/12/2008

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://egyfriends.yoo7.com

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: لو اتنين من المنتدى اتخانقوا هتقف مع مين !!!

مُساهمة من طرف JOMANA في الأحد يناير 18, 2009 9:10 am

نوووووووووووووووووووووووووو
robber robber robber robber robber robber robber
انا اللى كسبت
بلاش تنكروا الهزيمه بقى
يا بااااااااااااااااااى عليكم
طيب ماهو علشان اخلاق اولاد البلد اللى انا غايبه عنها بقالى فتره اتغيرت
يبقى الخناقه مازالت قائمه برضه.........................

_________________


اذا اردت شيئا بشده...فاطلق سراحه
فان عاد اليك....فهو ملك لك الى الابد
وان لم يعد...فهو لم يكن لك من البدايه
avatar
JOMANA
مشاكسه المنتدى
مشاكسه المنتدى

عدد الرسائل : 2007
العمر : 25




تاريخ التسجيل : 07/12/2008

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: لو اتنين من المنتدى اتخانقوا هتقف مع مين !!!

مُساهمة من طرف blacktiger في الأحد يناير 18, 2009 9:12 am

نووووووووووووووووووووووو

انسى

دا انتى اتهزمتى شر هزيمه

حتى اسئلى ميرو

ياباى على النصب

وبرده زى ما انا قولت فى الاول

سامعنى ياأتش

_________________
avatar
blacktiger
admin
admin

عدد الرسائل : 987
العمر : 30




تاريخ التسجيل : 04/12/2008

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://egyfriends.yoo7.com

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: لو اتنين من المنتدى اتخانقوا هتقف مع مين !!!

مُساهمة من طرف JOMANA في الأحد يناير 18, 2009 9:14 am

لاااااااااااااااااااااااااااااااااااا
انا احتج
الخناقه قائمه............................

_________________


اذا اردت شيئا بشده...فاطلق سراحه
فان عاد اليك....فهو ملك لك الى الابد
وان لم يعد...فهو لم يكن لك من البدايه
avatar
JOMANA
مشاكسه المنتدى
مشاكسه المنتدى

عدد الرسائل : 2007
العمر : 25




تاريخ التسجيل : 07/12/2008

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: لو اتنين من المنتدى اتخانقوا هتقف مع مين !!!

مُساهمة من طرف blacktiger في الأحد يناير 18, 2009 9:15 am

نووووووووووووووووووو

نو قائمه



_________________
avatar
blacktiger
admin
admin

عدد الرسائل : 987
العمر : 30




تاريخ التسجيل : 04/12/2008

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://egyfriends.yoo7.com

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: لو اتنين من المنتدى اتخانقوا هتقف مع مين !!!

مُساهمة من طرف JOMANA في الأحد يناير 18, 2009 9:21 am

قائمه
tongue 2 tongue 2 tongue 2 tongue 2 tongue 2 tongue 2 tongue 2
سيبكم منه

_________________


اذا اردت شيئا بشده...فاطلق سراحه
فان عاد اليك....فهو ملك لك الى الابد
وان لم يعد...فهو لم يكن لك من البدايه
avatar
JOMANA
مشاكسه المنتدى
مشاكسه المنتدى

عدد الرسائل : 2007
العمر : 25




تاريخ التسجيل : 07/12/2008

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: لو اتنين من المنتدى اتخانقوا هتقف مع مين !!!

مُساهمة من طرف blacktiger في الأحد يناير 18, 2009 9:22 am

نو قائمه

وبقولها بأعلى صوت

نو يعنى نو

_________________
avatar
blacktiger
admin
admin

عدد الرسائل : 987
العمر : 30




تاريخ التسجيل : 04/12/2008

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://egyfriends.yoo7.com

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: لو اتنين من المنتدى اتخانقوا هتقف مع مين !!!

مُساهمة من طرف ♥SHaYNe♥ في الأحد يناير 18, 2009 9:28 am

خلاص ياجماعه
وبعدين انتا يادمن باشا متقدرشي توقفها
لكن عشان عازرك
هتفوز ميرووووووووووو
والخناقه اللي جايه




























































































ادمن وميرو تاني
avatar
♥SHaYNe♥
عضو ميت فل واربعتاشر
عضو ميت فل واربعتاشر

عدد الرسائل : 1803
العمر : 27
الموقع : في دارنا قدام جارنا
العمل/الترفيه : بهرب مصاصه
تاريخ التسجيل : 07/12/2008

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://WwW.EgYfRiEnDs.CoM

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: لو اتنين من المنتدى اتخانقوا هتقف مع مين !!!

مُساهمة من طرف JOMANA في الأحد يناير 18, 2009 9:30 am

هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
احسن يستااااااااااااااااااااااااااااهل
يالا يا ميغو
ادخلى بكل قوتك ولا يهمك
وراكى مشاكسين كتييييييييييييييييييير

_________________


اذا اردت شيئا بشده...فاطلق سراحه
فان عاد اليك....فهو ملك لك الى الابد
وان لم يعد...فهو لم يكن لك من البدايه
avatar
JOMANA
مشاكسه المنتدى
مشاكسه المنتدى

عدد الرسائل : 2007
العمر : 25




تاريخ التسجيل : 07/12/2008

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: لو اتنين من المنتدى اتخانقوا هتقف مع مين !!!

مُساهمة من طرف blacktiger في الأحد يناير 18, 2009 9:33 am

ههههههههههههههههههههههههههه

انسى يابرنس

دا انا البرنس يابرنس

انا وميغو لا يمكن نتخانق ااااااااااااااااااااااااابدا

وابقى سليملى على التروماى

_________________
avatar
blacktiger
admin
admin

عدد الرسائل : 987
العمر : 30




تاريخ التسجيل : 04/12/2008

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://egyfriends.yoo7.com

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: لو اتنين من المنتدى اتخانقوا هتقف مع مين !!!

مُساهمة من طرف JOMANA في الأحد يناير 18, 2009 9:38 am

بييييييييييييييب بيييييييييييييب
التوماى رفض السلام عليك يا ادمن
شكلك بقى وحش
اووووووووووووووووووى
يالا يا ميغو اضربيه اطحنييييييييييه زى القمح كده

_________________


اذا اردت شيئا بشده...فاطلق سراحه
فان عاد اليك....فهو ملك لك الى الابد
وان لم يعد...فهو لم يكن لك من البدايه
avatar
JOMANA
مشاكسه المنتدى
مشاكسه المنتدى

عدد الرسائل : 2007
العمر : 25




تاريخ التسجيل : 07/12/2008

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: لو اتنين من المنتدى اتخانقوا هتقف مع مين !!!

مُساهمة من طرف blacktiger في الأحد يناير 18, 2009 9:41 am

هههههههههههههههههههههههههه

هو انتى غيرتى من فجله لتروماى ولا ايه؟؟؟؟

بس تعرفى انه اشيك عليكى

لا بتعرفى تختارى اسمك كويس

robber robber robber robber robber robber

_________________
avatar
blacktiger
admin
admin

عدد الرسائل : 987
العمر : 30




تاريخ التسجيل : 04/12/2008

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://egyfriends.yoo7.com

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: لو اتنين من المنتدى اتخانقوا هتقف مع مين !!!

مُساهمة من طرف JOMANA في الأحد يناير 18, 2009 9:44 am

Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad
ده انت شكلك ناوى على حاجه مش كويسه النهارده
يالا يا ميغو
رشى عليه
فوسفوروسوووووول

_________________


اذا اردت شيئا بشده...فاطلق سراحه
فان عاد اليك....فهو ملك لك الى الابد
وان لم يعد...فهو لم يكن لك من البدايه
avatar
JOMANA
مشاكسه المنتدى
مشاكسه المنتدى

عدد الرسائل : 2007
العمر : 25




تاريخ التسجيل : 07/12/2008

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: لو اتنين من المنتدى اتخانقوا هتقف مع مين !!!

مُساهمة من طرف blacktiger في الأحد يناير 18, 2009 9:46 am

حاجه مش كويسه زى ايه؟؟؟؟؟

اصلى مش عارف انا ناوى على ايه؟؟؟

وانا زى ما قولتلك قبل كده انا وميرو لا يمكن نتخانق مع بعض ابدا

بالعند فى العزول

_________________
avatar
blacktiger
admin
admin

عدد الرسائل : 987
العمر : 30




تاريخ التسجيل : 04/12/2008

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://egyfriends.yoo7.com

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: لو اتنين من المنتدى اتخانقوا هتقف مع مين !!!

مُساهمة من طرف JOMANA في الأحد يناير 18, 2009 9:53 am

عزول مين ده انت بتخانق دبان وشك
robber robber robber robber robber robber robber
ومش عارفه بقى ايه الحاجه اللى انت ناوى عليها
اسال نفسك
يالا يا ميغوووووووووووووووو
خليه ينطبق عليه المثل(وقع بين فكى الاسد)

_________________


اذا اردت شيئا بشده...فاطلق سراحه
فان عاد اليك....فهو ملك لك الى الابد
وان لم يعد...فهو لم يكن لك من البدايه
avatar
JOMANA
مشاكسه المنتدى
مشاكسه المنتدى

عدد الرسائل : 2007
العمر : 25




تاريخ التسجيل : 07/12/2008

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: لو اتنين من المنتدى اتخانقوا هتقف مع مين !!!

مُساهمة من طرف ♥SHaYNe♥ في الأحد يناير 18, 2009 11:00 am

هاااااااااى
ازيك ياعمو ياللي اسمك ادمن
انا بصبح عليك بس
انا بقا مع ميرو بالعناد فيك
ولو سمعت انك انسحبت هطوخك طخطوخ بأصبعي
ماشي ياعموووووووووووووووو
avatar
♥SHaYNe♥
عضو ميت فل واربعتاشر
عضو ميت فل واربعتاشر

عدد الرسائل : 1803
العمر : 27
الموقع : في دارنا قدام جارنا
العمل/الترفيه : بهرب مصاصه
تاريخ التسجيل : 07/12/2008

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://WwW.EgYfRiEnDs.CoM

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: لو اتنين من المنتدى اتخانقوا هتقف مع مين !!!

مُساهمة من طرف blacktiger في الأحد يناير 18, 2009 7:22 pm

أنسى يامااااااااااااااااااااان

دا مش انسحاب

لكن انا وميرو بنحترم بعض وعمرنا ما نتخانق حتى لو فى عزوووووووووووووووووول

واخده بالك ياجومانا

robber robber robber robber robber

_________________
avatar
blacktiger
admin
admin

عدد الرسائل : 987
العمر : 30




تاريخ التسجيل : 04/12/2008

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://egyfriends.yoo7.com

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: لو اتنين من المنتدى اتخانقوا هتقف مع مين !!!

مُساهمة من طرف mero في الإثنين يناير 19, 2009 7:32 am

نووووووووووووووووووووووو
مين الي اتخانق معاه ده
ادمن
نعم نعم
الا ادمن عمري عمري ماتخانق معاه بالعند فيييييييييكوا كلكوا
والنهارده الخناقه بين اتش وجوماناا بقه
avatar
mero
اميره المنتدى
اميره المنتدى

عدد الرسائل : 2139
العمر : 30




تاريخ التسجيل : 04/12/2008

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: لو اتنين من المنتدى اتخانقوا هتقف مع مين !!!

مُساهمة من طرف ♥SHaYNe♥ في الإثنين يناير 19, 2009 8:27 am

ههههههههههههههههه
طبعا بما اني المشرف هنا ومسؤل عن الجيم دي
فالخناقه ملغيه عشان لسه اليومين موش خلصو
لسه بكره
avatar
♥SHaYNe♥
عضو ميت فل واربعتاشر
عضو ميت فل واربعتاشر

عدد الرسائل : 1803
العمر : 27
الموقع : في دارنا قدام جارنا
العمل/الترفيه : بهرب مصاصه
تاريخ التسجيل : 07/12/2008

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://WwW.EgYfRiEnDs.CoM

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: لو اتنين من المنتدى اتخانقوا هتقف مع مين !!!

مُساهمة من طرف JOMANA في الإثنين يناير 19, 2009 10:47 am

هههههههههههههههههههههههههه
احسن يا اتش
ههههههههههههههههههههههههههه
اكبسهم اكبسهم
والخناقهع بين ميغو وادمن قائمه

_________________


اذا اردت شيئا بشده...فاطلق سراحه
فان عاد اليك....فهو ملك لك الى الابد
وان لم يعد...فهو لم يكن لك من البدايه
avatar
JOMANA
مشاكسه المنتدى
مشاكسه المنتدى

عدد الرسائل : 2007
العمر : 25




تاريخ التسجيل : 07/12/2008

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

صفحة 2 من اصل 3 الصفحة السابقة  1, 2, 3  الصفحة التالية

الرجوع الى أعلى الصفحة


 
صلاحيات هذا المنتدى:
لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى